Opodatkowanie nieruchomości
Wszystko co musisz wiedzieć o podatkach w nieruchomościach.
Szkolenie dla rynku nieruchomości o tym, jak rozliczać prawie każdą działalność w tej branży.
Szkolenie odbyło się 26 września 2020
Nagranie z całodniowego szkolenia online
EDYCJA III
Dlaczego warto?
Specjalnie dla inwestorów i ludzi z tej branży
Kluczowe informacje o podatkach w nieruchomościach
Jak podchodzić do podatków, gdy robisz różne biznesy w nieruchomościach?
Całościowe podejście
Jak prawidłowo rozliczać Twoje mieszkania i nie płacić podatku?
Rozliczanie PIT w najmie
Najem i VAT
Kiedy najem jest zwolniony z VAT?
Kim jest podatnik VAT i kiedy może on sobie ten VAT odliczać?
VAT w nieruchomościach
Co z VAT-em właściciela i co warto zapisać w umowie z nim?
Podnajem i VAT
VAT i flipy
Dlaczego handlując mieszkaniami i tak zostaniesz VAT-owcem oraz kiedy tzw. flipy sprzedajemy z VAT-em, a kiedy ze zwolnieniem?
Którą formę opodatkowania wybrać, jak współpracować z księgowym, co z kasą fiskalną?
Rozliczanie flipów
Organy i inne osoby w sp. z o.o., ich obowiązki i odpowiedzialność wynikająca z pełnionych funkcji
Spółka z o.o.
Spółka z o.o. w biznesie nieruchomościowym
Różnice między formami prowadzenia działalności gospodarczej oraz jak dopasować formę do rodzaju prowadzonej działalności nieruchomościowej
Każdy z prelegentów, oprócz praktycznej wiedzy z podatków, sam jest też inwestorem w nieruchomości
Tylko praktyczna wiedza
Dla kogo?
Dla przedsiębiorców z branży nieruchomości
Dla pośredników nieruchomości pracujących z inwestorami
Dla osób zajmujących się jedną lub więcej z poniższych działalności: najem, podnajem, flipy
Dla osób planujących zacząć działalność w nieruchomościach lub rozszerzyć swoją obecną działalność w tej branży
Dla firm oferujących usługi branży nieruchomościowej, np. firm zarządzających, doradców kredytowych
Dla wszystkich miłośników nieruchomości
Z DUŻYM DOŚWIADCZENIEM RYNKOWYM, ALE TAKŻE CHĘCIĄ I UMIEJĘTNOŚCIAMI DZIELENIA SIĘ SWOJĄ WIEDZĄ
Wykłady poprowadzili eksperci
WSPÓŁWŁAŚCICIEL WYNAJMISTRZ.PL
Marek Golec
Współwłaściciel Biura Rachunkowego Wynajmistrz.pl, wyspecjalizowanego w rynku nieruchomości.
Absolwent ekonomii i finansów międzynarodowych uczelni Université Sorbonne Paris Nord we Francji.
Doradca podatkowy (numer wpisu 13709) z niesamowitym doświadczeniem w rozliczaniu praktycznie każdej działalności nieruchomościowej. Ponadto jego specjalizacją są podatkowe aspekty związane z samochodami wykorzystywanymi w firmach. Pomaga przedsiębiorcom w doborze właściwej formy działalności pod kątem rodzaju prowadzonego biznesu.
Autor praktycznych artykułów podatkowych i wykładowca na licznych szkoleniach.
Oprócz ogromnej wiedzy podatkowej, inwestuje w nieruchomości i jest przedsiębiorcą.
Co ważne, mówi o podatkach naprawdę prostym językiem i rozumie biznes klientów oraz uczestników szkoleń.
ZAŁOŻYCIEL WYNAJMISTRZ.PL
Grzegorz Grabowski
Jego firma obsługuje wielu klientów prowadzących najem, podnajem, zajmujących się handlem lokalami mieszkalnymi oraz innymi formami zarabiania na nieruchomościach. Sam inwestuje w mieszkania na wynajem, ale na swoim koncie ma również stworzenie firmy podnajmowej (którą następnie sprzedał) i flipy. Wieloletni praktyk najmu, ekspert w obszarze rozliczeń z najemcami i rozliczeń podatku od najmu. Jest autorem bloga www.wynajmistrz.pl, za pośrednictwem którego pomaga czytelnikom w problemach związanych z podatkami od wynajmu, rozliczeniami z najemcami i w innych kwestiach. Twórca kilku kursów video o podatkach w nieruchomościach. Prowadził wiele szkoleń i wykładów dla inwestorów i pośredników. Członek założyciel Stowarzyszenia Właścicieli Nieruchomości na Wynajem “Mieszkanicznik”, ekspert Stowarzyszenia od rozliczeń podatku od najmu i rozliczeń z najemcami.
DORADCA PODATKOWY
Patryk Smęda
Prawnik, doradca podatkowy (numer wpisu 12110), absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, jak również studiów podyplomowych z prawa podatkowego, egzekucji administracyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi, a także seminarium „Zarząd sukcesyjny przedsiębiorstwem osoby fizycznej”. Przed wpisem na listę doradców podatkowych wieloletni pracownik Izby Skarbowej, a następnie Izby Administracji Skarbowej w Katowicach kierujący komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za wymiar i nadzór nad wymiarem podatku od towarów i usług. Złożył z wynikiem pozytywnym państwowe egzaminy na inspektora kontroli skarbowej i urzędnika mianowanego w służbie cywilnej. Od ponad dziesięciu lat zawodowy trener w zakresie prawa podatkowego współpracujący z wiodącymi firmami szkoleniowymi w Polsce, jak również z komórkami szkoleniowymi Krajowej Izby Doradców Podatkowych i Krajowej Izby Radców Prawnych. Autor licznych, także książkowych publikacji podatkowych, w tym artykułów zamieszczanych w branżowym kwartalniku „Doradca podatkowy”.
DORADCA PODATKOWY
Stella Brzeszczyńska
Doradca podatkowy (nr wpisu 10219), specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych związanych z szeroko pojętym prawem nieruchomości. Doradza przedsiębiorcom z rynku nieruchomości, osobom indywidualnym inwestującym w nieruchomości, pośrednikom w obrocie nieruchomościami oraz wspólnotom mieszkaniowym i zarządcom nieruchomości.
Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podatkowe Studia Podyplomowe na SGH (dyplom z wyróżnieniem, specjalizacja – opodatkowanie obrotu nieruchomościami). Doświadczenie zawodowe zdobywała w Ministerstwie Finansów oraz w spółkach doradztwa podatkowego.
Jest autorką wielu publikacji prasowych oraz książek z zakresu prawa podatkowego, w tym m.in.: Opodatkowanie obrotu nieruchomościami, Nieruchomość w firmie, Umowy w obrocie nieruchomościami. Stale współpracuje z Nieruchomościami C.H.Beck oraz z Administratorem. Jest także członkiem kolegium redakcyjnego Monitora Podatkowego.
Prowadzi wykłady z prawa podatkowego dla biegłych rewidentów, księgowych, doradców podatkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców nieruchomości. Współpracuje m.in. z SGH, CEE, Stowarzyszeniami Pośredników w Obrocie Nieruchomościami. Prowadzi także wykłady na Targach Mieszkaniowych dotyczące opodatkowana transakcji na rynku nieruchomości.
Agenda
26 WRZEŚNIA 2020
Pierwsza połowa dnia
10:00 - 12:55
10:00 - 10:15
Start i powitanie
Grzegorz Grabowski
Rozliczanie najmu
10:15 - 11:30
11:30 - 11:40
Przerwa kawowa
Grzegorz Grabowski i Marek Golec
Rozliczaniu handlu mieszkaniami
(w tym cesji)
11:40 - 12:55
12:55 - 13:40
Przerwa na lunch
Druga
połowa dnia
13:40 - 18:30
VAT w nieruchomościach
Stella Brzeszczyńska
A few sentences about your products. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!
13:40 - 15:10
Przerwa kawowa
15:10 - 15:20
Patryk Smęda
A few sentences about your products. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!
15:20 - 16:05
Jak się bronić przed fiskusem, czyli jakie masz prawa i jak się zachowywać w postępowaniach przed organami podatkowymi
Przerwa kawowa
16:05 - 16:15
Spółki w biznesie nieruchomościowym
Marek Golec
A few sentences about your products. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!
16:15 - 17:30
Podsumowanie szkolenia
17:30 - 17:40
Sesja pytań i odpowiedzi
17:40 - 18:30
Ponad 500 zadowolonych uczestników wszystkich edycji szkolenia
Bardzo merytorycznie, logicznie poukładane, obrazki trafiające do wyobraźni
Podsumowanie wiedzy posiadanej, wyjaśnienie zagadnień do których jest dużo wątpliwości, nowe nie znane tematy, chętnie skorzystam z dalszych szkoleń.
Ogrom wiedzy i kolejne aspekty do sprawdzenia /douczenia się i korekty z biurem księgowym
uczestnik III edycji
uczestnik III edycji
Wojciech
uczestnik III edycji
Świetnie opracowane i poprowadzone szkolenie, ogrom wiedzy podany w pigułce w zrozumiały sposób, wszystko zgodnie z programem i czasem !
Pełna profesjonalność. Nie jestem skora do 100% uznania, a tym razem tak jest.
Jestem wielkim fanem treści prezentowanych przez zespół Wynajmistrz
uczestniczka III edycji
uczestnik III edycji
Iwona
uczestniczka III edycji
Świetna organizacja, doskonały poziom merytoryczny, fajny , luźny klimat, świetny pomysł z konkursem. Gratulacje :-)
Super szkolenie. Dużo wiedzy
Jestem bardzo zadowolony :-)
Izabela
uczestniczka I edycji
uczestnik II edycji
Piotr
uczestnik I edycji
Bardzo merytoryczne, dużo wiedzy i warte ceny
Sympatyczna atmosfera, ciekawe książki do kupienia, otwartość na pytania w czasie przerw - . B. pozytywne.
Grzegorz, Marek świetne szkolenie! Pokazaliście, jak czarną magię wykładać w prosty, jasny i dowcipny sposób. Polecam każdemu, kto ma do czynienia z nieruchomościami.
Olga
uczestniczka II edycji
Piotr
uczestnik I edycji
uczestnik I edycji
Jestem po raz drugi na szkoleniu i chyba nie ostatni
Profesjonalny przekaz, komplet informacji
Więcej takich szkoleń!
uczestniczka I edycji
Sebastian
uczestnik II edycji
Barbara
uczestnik II edycji
Bilans przed szkoleniem z podatków: 6 pytań. Bilans po szkoleniu z podatków: 318 pytań. Grzegorz, jak Ty to robisz?? :D
Super szkolenie, duża wiedza. Trochę się miesza w głowie od nadmiaru wiedzy
Super szkolenie, mega wiedza, pozytywna energia i silny wiatr w skrzydła na dalsze inwestycje! Dzięki za porady, biorę się do działania
uczestnik II edycji
Michał
uczestnik I edycji
Michał
uczestnik I edycji
Jak było na poprzednich edycjach
I edycja szkolenia
8 GRUDNIA 2018
II edycja szkolenia
28 WRZEŚNIA 2019
Gdzie i kiedy
Szkolenie odbędzie się na żywo online.
Uczestnicy otrzymają dostęp do transmisji na żywo przez specjalną stronę. Link do strony zostanie przesłany mailowo przed szkoleniem.
Nagrania z wykładów będą udostępnione w ciągu kilku dni po zakończeniu szkolenia na platformie kursowej.
Twoja inwestycja
NAGRANIA
Kupując nagranie ze szkolenia otrzymujesz:
347 zł
Nagranie Video
747 zł
Kupując bilet na szkolenie otrzymujesz:
347 zł
Oferta specjalna dla uczestników webinaru "VAT w nieruchomościach"
747 zł
247 zł
Powyższa cena jest kwotą brutto. Kupując nagranie akceptujesz regulamin. Po kliknięciu „Kupuję Nagranie” odpowiedni produkt zostanie dodany do Twojego koszyka w sklepie internetowym, gdzie będzie można opłacić zamówienie oraz ewentualnie podać dane do faktury. Jedynie opłacone zamówienie gwarantuje Ci dostęp do nagrania. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów z płatnością, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
BIURO RACHUNKOWE WYNAJMISTRZ.PL
O nas
Jesteśmy najprawdopodobniej jedynym w Polsce biurem rachunkowym specjalizującym się w rynku nieruchomości, stworzonym i prowadzonym przez ludzi, który sami na tym rynku inwestują i działają. Tworzymy ponad trzydziestoosobowy zespół. Obsługujemy obecnie prawie 550 klientów z całej Polski i zagranicy. Nasi klienci prowadzą takie działalności jak: wynajem, podnajem, usługi zakwaterowania (wiemy, jak prawidłowo rozliczać Airbnb i Booking.com), handel mieszkaniami (tzw. flipy), małą developerkę, pośrednictwo nieruchomości, homestaging, inne związane z branżą nieruchomości. Wielu naszych klientów miesza powyższe rodzaje działalności, łącząc np. wynajem i podnajem z flipami albo wynajem długoterminowy z “krótkoterminowym” (usługami zakwaterowania). Wielu też łączy nieruchomości z działalnością w innych branżach takich jak: informatyka, doradztwo biznesowe, usługi medyczne i wiele innych.
Istotne pytania i odpowiedzi
Szkolenie odbędzie się online, poprzez platformę do prowadzenia webinarów. Prowadzący będą widoczni na video, a do tego będą wyświetlane slajdy.
W jaki sposób zostanie zrealizowane szkolenie
Uczestnicy otrzymają dostęp do transmisji na żywo przez specjalną stronę. Link do strony zostanie przesłany mailowo przed szkoleniem.
Jak otrzymam dostęp do szkolenia na żywo?
Jeśli chcesz otrzymać fakturę, podczas zakupu zaznacz opcję “Chcę otrzymać fakturę” i wpisz dane do faktury. Otrzymasz ją mailem automatycznie.
Płatności obsługuje firma Tpay. Możesz skorzystać z szybkich przelewów internetowych oraz Paypal. Możesz również wykonać przelew bezpośrednio na konto naszej spółki (napisz do nas, jeśli chcesz skorzystać z tej możliwości).
Sugerujemy uczestnictwo na żywo, bo tylko wtedy będzie możliwość zadania swojego pytania. Niemniej, szkolenie będzie nagrywane i udostępnione wszystkim, którzy wykupią dostęp, poprzez naszą platformę do kursów. Nagranie będzie dostępne na platformie przez co najmniej 12 miesięcy.
Czy muszę pojawić się na żywo i czy udostępnicie później nagranie?
Czy dostanę fakturę?
Jak mogę zapłacić?
Tak, po części wykładowej będzie sesja pytań i odpowiedzi. Postaramy się odpowiedzieć na większość pytań. Najlepiej będzie, jeśli przygotujesz sobie pytania przed szkoleniem albo zapisz je sobie podczas wykładu (jeśli Ci się jakieś nasuną). Prosimy o konkretne pytania, przy czym nie w formie kazusów (podczas szkolenia online nie będzie możliwości rozwiązywania szczegółowych kazusów).
Czy będę mógł zadać pytanie prowadzącym?
Kontakt
Pytania?
Skontaktuj się z nami:
+48 507 029 298
szkolenia@wynajmistrz.pl
Organizator:
Kojok Sp. z o.o.
NIP 1182104354
REGON 360629800
J. Słowackiego 16/18
01-627 Warszawa